Svátek má:
Monika
KOMENTÁŘ: Petr Sak
KOMENTÁŘ: Petr Markvart
Regiony
Praha chystá informační kampaň pro ukrajinské uprchlíky

Jak se mohou ukrajinští uprchlíci žijící v metropoli připojit ke zdravotnímu systému na území hl. m. Prahy? Hlavní město ve spolupráci s Prague City Tourism pro ně připraví osvětovou kampaň, která bude zahrnovat také informace o zdravotní prevenci.
Magistrát hl. m. Prahy
17. prosince 2023 - 12:30
Rada hl. m. Prahy v pondělí schválila smlouvu na zajištění komunikační kampaně na podporu zdravotní prevence a integrace rodin ukrajinských uprchlíků do zdravotního systému na území hl. m. Prahy.
„Vnímám dosavadní spolupráci hlavního města s UNICEF jako velmi zdařilou a výborně cílenou. Proto jsem velmi rád, že tato spolupráce bude pokračovat i v nadcházejících měsících v rámci kampaně na podporu zdravotní prevence a integrace rodin ukrajinských uprchlíků do zdravotního systému na území hlavního města Prahy. Tato kampaň je zaměřená na osvětu, snaží se přiblížit náš český systém lékařské péče ukrajinským rodičům a zároveň informovat o všech specifikách souvisejících s jejich situací,“ říká náměstek primátora hl. m. Prahy pro oblast kultury Jiří Pospíšil.
„Vnímám dosavadní spolupráci hlavního města s UNICEF jako velmi zdařilou a výborně cílenou. Proto jsem velmi rád, že tato spolupráce bude pokračovat i v nadcházejících měsících v rámci kampaně na podporu zdravotní prevence a integrace rodin ukrajinských uprchlíků do zdravotního systému na území hlavního města Prahy. Tato kampaň je zaměřená na osvětu, snaží se přiblížit náš český systém lékařské péče ukrajinským rodičům a zároveň informovat o všech specifikách souvisejících s jejich situací,“ říká náměstek primátora hl. m. Prahy pro oblast kultury Jiří Pospíšil.
Kampaň má na starosti městská společnost Prague City Tourism a.s., která s hlavním města uzavřela smlouvu ve výši dva miliony korun. Prague City Tourism podle ní zajistí informovanost o aktivitách odboru zdravotnictví pražského magistrátu a UNICEF pro ukrajinské uprchlíky. Na starost bude mít koordinaci projektu, vypracování grafiky, včetně jazykového překladu a korektur, vytvoří on-line bannery, PR články, letáky, plakáty i reklamu v metru. Kampaň bude trvat až do března příštího roku.
Informoval Magistrát hl. m. Prahy.
(jv,prazskenovinky.cz foto:mhmp)
Nejčtenější
KOMENTÁŘ: Petr Sak
KOMENTÁŘ: Petr Markvart